• Cały świat na wycięgnięcie ręki. Zapraszamy do krainy BlueByteNET

  • Nowomiejska 10/8, 63-130 Książ Wielkopolski

  • 509 360 259

Płatności

Płatności można dokonywać przez Internet, w placówkach banków, Poczty Polskiej itp.

Czy jestem w zasięgu?

Aby to sprawdzić można spojrzeć na mapkę zasięgu sieci.

Wi-Fi w moim domu?

W tym przypadku konieczny jest zakup i konfiguracja dodatkowego urządzenia, tzw. punktu bezprzewodowego

Pytania dotyczące umów

Pytania można kierować na adres boa(malpka)bluebyte.net.pl

FAQ / pomoc

Pomoc i porady on-line. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Płatności można dokonywać przez Internet, w placówkach banków, Poczty Polskiej itp. W przypadku banków, zakładając zlecenie stałe, prosimy w polu "tytułem" wpisywać przyznany Państwu Numer Abonenta. Natomiast w przypadku dokonywania comiesięcznych płatności, należy wypełnić czerwony blankiet wpłaty dostępny w każdej placówce banku lub Poczty Polskiej. Dane potrzebne do wypełnienia blankietu znajdą Państwo na fakturze. Bardzo prosimy pamiętać o tym, aby w polu "tytułem" wpisywać zawsze Numer Abonenta oraz numer faktury, za którą dokonują Państwo płatności. Brak Numeru Abonenta, bądź numeru faktury może spowodować problem z automatycznym księgowaniem Państwa wpłaty, co w efekcie może doprowadzić nawet do blokady usługi. Ci z Państwa, którzy posiadają drukarkę mogą wydrukować gotowy wypełniony druk, logując się do BlueByteNET BOA (zakładka „e-Faktury”). Równie dobrze dostępny druczek może posłużyć Państwu za wzór.
W celu poprawnego odnotowywania wpłat przez nasz automatyczny system księgujący, prosimy umieszczać w POLU TYTUŁEM przelewów/blankietów wpłat, TYLKO i WYŁĄCZNIE Numer Abonenta (widoczny na każdej fakturze w prawym górnym narożniku) oraz numer faktury, za którą dokonują Państwo płatności. Prosimy nie wpisywać dodatkowych danych np. daty lub okresu, za który dokonują Państwo opłaty. W przypadku osób posiadających zlecenia stałe, w polu tytułem wystarczy umieścić Numer Abonenta. UWAGA, WIDOCZNY PONIŻEJ DRUK WYPEŁNIONY ZOSTAŁ PRZYKŁADOWYMI DANYMI. PROSIMY UZUPEŁNIĆ GO WŁASNYMI DANYMI (ODPOWIEDNIO NUMER FAKTURY I NUMER ABONENTA W POLU TYTYŁEM) TYTUŁEM).
Przelew
Oczywiście. Forma płatności nie gra roli. Doradzamy dokonywanie wpłat w oddziałach banków lub za pomocą bankowości internetowej. Oba sposoby płatności gwarantują szybki i bezproblemowy przepływ środków (24h w dni robocze). W ostateczności można dokonywać płatności w placówkach Poczty Polskiej, przy czym w tym przypadku należy wziąć pod uwagę fakt, iż transfer środków może potrwać nawet do 3 dni roboczych.
Aby to sprawdzić można spojrzeć na mapkę zasięgu sieci. W przypadku wątpliwości lub chęci uzyskania bardziej dokładnych informacji, prosimy o kontakt drogą mailową serwis@bluebyte.net.pl, albo dzwoniąc pod numer 600 984 658 lub 506 194 361. Czasami nie jesteśmy w stanie od razu stwierdzić, czy możliwości techniczne pozwolą na skorzystanie z naszych usług, potrzebne jest wtedy przeprowadzenie wstępnej (bezpłatnej) wizji lokalnej
Aktualne koszty aktywacji uzależnione są od okresu na jaki zawierana jest umowa i dostępne są w cenniku.
Wystarczy wysłać informację na adres boa@bluebyte.net.pl>z prośbą o zmianę aktualnie posiadanej opcji na inną. W mailu należy podać Numer Abonenta, imię, nazwisko i datę od której ma nastąpić zmiana. Z uwagi na okres rozliczeniowy, który w naszym przypadku jest równy długości miesiąca kalendarzowego, zmiana opcji nastąpi w dniu rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego, następującego po dacie zgłoszenia woli zmiany. Nie zawsze warunki techniczne umożliwiają świadczenie usługi w wybranej opcji.
Z całą pewnością nie jest to ta sama opcja. Proszę dokładnie porównać nazwę opcji widniejącą na fakturze z nazwą nowych opcji w obowiązującym cenniku. Wprowadzenie nowych, korzystniejszych opcji usługi, nie powoduje "automatycznej" aktualizacji posiadanej przez Państwa opcji. Chęć zmiany musi zostać zgłoszona. (patrz pkt. 6)
Oprócz tego, że faktury rozsyłane są raz w miesiącu na skrzynki e-mail, dostępne są również na specjalnej stronie internetowej, w tzw. Wirtualnym Biurze Obsługi Abonenta BlueByteNET (BlueByteNET BOA) dostępnym pod adresem http://www.buebyte.net.pl/bb-boa/. Po zalogowaniu się przy pomocy otrzymanego wraz z umową lub e-mailem hasła i nazwy użytkownika, uzyskują Państwo dostęp do wszystkich wystawionych faktur, w tym również do wewnętrznego rachunku rozliczeniowego.
Proszę skorzystać z BlueByteNET BOA dostępnego pod adresem http://www.buebyte.net.pl/bb-boa/. Po zalogowaniu się przy pomocy otrzymanego wraz z umową hasła i nazwy użytkownika, uzyskują Państwo dostęp do wszystkich wystawionych faktur.
W tym przypadku konieczny jest zakup i konfiguracja dodatkowego urządzenia, tzw. punktu bezprzewodowego (z j. ang. Access Point). Koszt urządzenia waha się zazwyczaj w granicach 50-100 zł. Konfiguracji można dokonać samemu (zalecana ostrożność) lub skorzystać z usług różnego typu serwisów/sklepów komputerowych. Odpowiednio przygotowany sprzęt należy podłączyć do posiadanego już urządzenia, będącego zakończeniem łącza (zazwyczaj router w trybie WISP). Należy pamiętać o minimalnym zabezpieczeniu takowej sieci przed dostępem niepowołanych osób.
Proszę skorzystać z opcji „Nie pamiętasz hasła?” dostępnej pod formularzem logowania do Wirtualnego BOA.
Jeśli nie ma żadnych przeszkód technicznych (Internet działa), pytania należy kierować na adres serwis@bluebyte.net.pl. W korespondencji prosimy wyczerpująco, własnymi słowami opisać problem, aby tym samym dostarczyć jak największej ilości informacji, które pozwolą na udzielenie konkretnej odpowiedzi. W przypadku, gdy nie ma dostępu do sieci, nie można wysłać maila, wskazany jest kontakt telefoniczny pod numerem tel.: 506 194 361, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, w soboty od 9:00 do 15:00.